Warszawska Galeria Młociny, której właścicielami są EPP i Echo Investment, intensywnie rozwija swoją ofertę. W ostatnich miesiącach podpisano 12 umów z nowymi najemcami, spośród których wymienić można drogerię dm, sklep Mr.DIY oraz INTERSPORT. Dodatkowo przedłużono współpracę z 27 markami już obecnymi na terenie centrum handlowego, takimi jak MediaMarkt czy JYSK. Łączna powierzchnia objęta nowymi i odnowionymi kontraktami wynosi 9 500 mkw., co stanowi około 12% całkowitej powierzchni najmu (GLA) w Galerii M
Michał Pękala, Asset Manager w EPP, podkreślił, że strategia leasingowa Galerii opiera się na trwałych relacjach z najemcami oraz wprowadzaniu do oferty nowych marek. Dzięki temu centrum handlowe utrzymuje stabilne tempo wynajmu powierzchni, podpisując średnio dwie nowe umowy miesięcznie kolejny rok z rzędu. Zdaniem Pękali przedłużenie współprac z wieloma markami dowodzi atrakcyjności Galerii Młociny zarówno w oczach dotychczasowych, jak i nowych najemców.
Reklama
Od końca sierpnia ubiegłego roku Galeria Młociny rozpoczęła współpracę z 12 nowymi najemcami, w tym z Mr.DIY, oferującym produkty do wyposażenia domu i artykuły dla majsterkowiczów, największą europejską siecią drogerii dm oraz sklepem INTERSPORT z szeroką ofertą marek sportowych. Dodatkowo w centrum otworzy się sklep Dreslow, który promuje innowacyjne podejście do mody cyrkularnej. Umowy z nowymi najemcami obejmują łączną powierzchnię 3 800 mkw.
Wśród najemców, którzy przedłużyli swoje umowy, znajdują się m.in. MediaMarkt, SMYK, JYSK, Flying Tiger Copenhagen oraz salon TOUS. Te kontrakty dotyczą ponad 5 700 mkw. powierzchni, a każda z tych marek odgrywa istotną rolę w utrzymaniu różnorodności i jakości oferty Galerii Młociny.