Gdańsk jest atrakcyjnym miastem – zarówno dla biznesu, jak i turystów. Dlatego hotel przy Długim Targu to z pewnością świetna inwestycja.
Gdańsk jest jednym z najczęściej odwiedzanych miast w Polsce, a nawet w środkowo-wschodniej Europie. Ze względu na swoje położenie i historię, jest bogaty nie tylko we wszelkie atrakcje turystyczne i zabytki, ale również – jako świadek najważniejszych dla Polski wydarzeń – w miejsca pamięci, pomniki i muzea stające europejskimi ikonami architektury. To wszystko tworzy niesamowity potencjał nie tylko Gdańska, ale całego Trójmiasta obejmującego Gdynię i Sopot i przylegające miejscowości.
Wyzwanie
- Trudno przejść obojętnie wobec takich możliwości, dlatego szansa wybudowania hotelu przy Długim Targu – najbardziej rozpoznawalnej i prestiżowej lokalizacji w Gdańsku w sercu Głównego Miasta, przy tzw. Trakcie Królewskim– była dla nas szczególnym i wymagającym wyzwaniem – mówi Piotr Trybusz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Probuild odpowiedzialnej za prowadzenie inwestycji. – Hotel Długi Targ idealnie wpisał się w strukturę gdańskiej tkanki miejskiej.
Cały projekt, realizowany przez spółkę celową Długi Targ Sp. z o.o., a osobiście przez panów Svena Von der Heyden i Adama Trybusza, składa się z dwóch części – istniejącego zespołu kamienic od strony Długiego Targu, wraz z przedprożami i nowo projektowanej oficyny domykającej kwartał wzdłuż ulicy Mieszczańskiej. Na kondygnacjach powyżej parteru ulokowano część hotelową budynku, zaś na poziomie piwnic i parteru przygotowano autonomiczne powierzchnie komercyjne - usługowo-handlowe, niezwiązane bezpośrednio z biznesem hotelowym.
Zostały już podpisane umowy najmu na całą powierzchnię komercyjną w budynku, jednak według inwestora obecnie jest jeszcze za wcześnie, by informować, kim będzie najemca.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].