Atrium Poland Real Estate Management, które od 2015 roku prowadzi modernizację i rozbudowę swojego flagowego obiektu – Atrium Promenada – ogłosiło otwarcie drugiej części rozbudowy centrum.
Oficjalne otwarcie drugiej fazy rozbudowy Atrium Promenada od ul. Ostrobramskiej odbyło się 5 października o godz. 10:00. Od tego momentu klienci mogą korzystać z nowej części obiektu, która powiększyła się o 4200 mkw.
Wizytówką nowej części Atrium Promenada jest elegancki design w postaci unikatowej, złotej fasady oraz nowoczesny projekt wnętrz, nawiązujący do koncepcji Grand Magasine, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
We współpracy z pracownią SUD Architectes powstaje obiekt, który ma nie tylko zachwycać wyglądem, ale również przewyższać funkcjonalnością wpisując się w oczekiwania klientów i najemców, tworząc przyjazną, inspirującą atmosferę.
– Rozbudowa Atrium Promenada jest sztandarowym przykładem tego, jaki efekt pragnie osiągnąć zespół Atrium Poland Real Estate Management prowadząc kolejne modernizacje kluczowych obiektów. Wdrażając koncepcję „destination points”, chcemy tworzyć wyjątkowe miejsca zakupów, w których pozytywne doświadczenia klientów wykraczają poza sferę zakupową. Pragniemy, aby robiąc zakupy czy spotykając się w sprawach biznesowych, znaleźli u nas ofertę rozrywkową, miejsce do wypoczynku, aby wizyta u nas sprawiała im przyjemność. Ten strategiczny cel zakłada inwestowanie w rozwój naszych centrów w najbardziej dynamicznie rozwijających się regionach. Warszawskie centrum Atrium Promenada, nasz flagowy projekt, jest idealnym przykładem naszego myślenia o centrum handlowym XXI wieku – mówi Jolanta Wawrzyszuk, dyrektor operacyjny Atrium Poland Real Estate Management.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].