Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, osiągnęła pełną komercjalizację, a nowa część parku handlowego przy centrum została wynajęta na długo przed oddaniem jej do użytku.
Kluczowe marki z Grupy LPP, takie jak Reserved, Sinsay, House, Mohito i Cropp, przedłużyły współpracę z obiektem, z czego cztery z nich zwiększyły wynajmowaną powierzchnię. Ponadto oferta gastronomiczna galerii zostanie wzbogacona o BERLIN DÖNER KEBAP, który zadebiutuje w regionie.
Reklama
Najnowsze inwestycje są efektem zrównoważonej strategii zarządzania obiektem i przyczyniają się do budowy atrakcyjnego miejsca do prowadzenia działalności handlowej w Kotlinie Kłodzkiej. W centrum handlowym klienci znajdą odświeżone salony House i Mohito, dostępne od maja w nowych aranżacjach. Równolegle Reserved przeniesie się do przestronniejszych wnętrz w nowej części parku, a jego dotychczasowe miejsce zajmie szybko rozwijający się Sinsay. Z kolei marka Cropp utrzyma swoją pozycję, oferując modę miejską, odpowiadającą na potrzeby młodszych klientów.
Grupa LPP inwestuje w nowoczesne aranżacje i większe powierzchnie sklepów, dostosowując je do oczekiwań klientów i podnosząc ich potencjał sprzedażowy. Zintegrowana obecność pięciu marek LPP w jednym obiekcie wzbogaca ofertę zakupową galerii, która, dzięki nowym inwestycjom, zachowuje swoją konkurencyjność na rynku.
W gastronomii Twierdzy Kłodzko pojawi się pierwszy w regionie BERLIN DÖNER KEBAP, serwujący dania oparte na wysokiej jakości składnikach oraz niemieckich recepturach. Zmiany obejmą także salon drogerii Rossmann, który po przebudowie zachwyci klientów nowym wystrojem. Strategia rozwoju galerii wyraźnie pokazuje jej dążenie do umacniania pozycji jako kluczowego punktu handlowo-usługowego w regionie.