W dniu otwarcia, 18 października Wroclavię odwiedziło 85 tys. klientów, a przez pierwsze dwa tygodnie – łącznie 617 tys. osób. Tak duże zainteresowanie klientów jest wynikiem starannie przygotowanej akcji otwarcia. Najemcy Wroclavii odnotowują spektakularne obroty w skali całej Polski.
Sklepy we Wroclavii cieszą się ponadprzeciętnym zainteresowaniem klientów oraz wyjątkowo wysoką liczbą odwiedzin, co przekłada się na obroty. 18 października mieszczące się we Wroclavii salony modowe – w tym należące do polskiej sieci LPP, otwarte w najnowszych konceptach sklepy marek Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House – odnotowały obroty znacznie powyżej oczekiwań. CCC, największa polska spółka obuwnicza zanotowała bardzo wysoką sprzedaż, przekraczając zakładane cele. Natomiast obrót w salonie Deichmann dwukrotnie przekroczył oczekiwania. Dużym zainteresowaniem cieszyły się marki z kategorii zdrowie i uroda, w tym pierwszy we Wrocławiu Jo Malone w perfumerii Douglas oraz Estée Lauder i Sephora, która we Wroclavii otworzyła pierwszy w Polsce sklep w swym najnowszym koncepcie. Ponadprzeciętną liczbę klientów przyciągnęła także oferta sklepu Carrefour.
W strefie restauracyjnej Grand Kitchen w pierwszym dniu działania Wroclavii niemal wszystkie z ok. 750 miejsc siedzących zajęte były aż do zamknięcia centrum. Doskonały wynik osiągnęło 20-salowe Cinema City, w pierwszy weekend odnotowując odwiedziny 11 tysięcy widzów, co uplasowało kino we Wroclavii na 3 miejscu wśród lokalizacji tego operatora.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].