M1 Czeladź, zarządzane przez EPP, przeprowadza szeroki zakres zmian obejmujących ponad 6200 mkw. powierzchni najmu. W ostatnich miesiącach centrum podpisało nowe umowy oraz przedłużenia kontraktów z kluczowymi markami, umacniając swoją ofertę handlową.
Do grona najemców dołączyła marka worldbox, a kilku obecnych partnerów zdecydowało się na znaczące powiększenia lokali. NEW YORKER przygotowuje nowy, ponad 1500-metrowy salon, natomiast OCHNIK przenosi się do największego w Polsce sklepu sieci – 925 mkw., siedmiokrotnie większego niż dotychczas. Przedłużone zostały również umowy z CCC, McDonald’s (po modernizacji stref zewnętrznych) i Pierre Cardin.
Reklama
– Zmiany obejmują 12% powierzchni M1 Czeladź i potwierdzają stabilne zainteresowanie najemców rozwojem w naszym obiekcie – podkreśla Ewelina Kozacka, Leasing Manager w EPP.
Oferta gastronomiczna centrum została rozszerzona o nowy lokal Daito Sushi. Modernizacje i relokacje najemców prowadzone są etapowo, tak aby utrzymać ciągłość funkcjonowania obiektu.
M1 Czeladź to jedno z największych rodzinnych centrów handlowych w województwie śląskim, położone w pobliżu kluczowych węzłów komunikacyjnych regionu. Obiekt oferuje około 53 tys. mkw. powierzchni najmu i mieści ponad 100 sklepów i punktów usługowych. Dla odwiedzających zmotoryzowanych dostępny jest przestronny parking zewnętrzny na 1680 miejsc postojowych.