Centrum handlowe M1 Łódź, zarządzane przez EPP, rozwija swoją ofertę, nawiązując nowe współprace oraz odnawiając dotychczasowe umowy najmu. W ostatnich miesiącach obiekt podpisał kontrakty na ponad 6 700 mkw. powierzchni, co stanowi 18% całkowitej powierzchni najmu (GLA). Rozszerzono asortyment o nowe sklepy i punkty usługowe, w tym biuro podróży TUI oraz salon urody Prestige Clinique.
Jednym z kluczowych elementów zmian jest podpisanie umowy z siecią dyskontów niespożywczych Action, która oferuje klientom ponad 6 000 produktów w 14 kategoriach, w tym artykuły codziennego użytku, dekoracyjne oraz sportowe. Ich oferta już wkrótce będzie dostępna dla klientów M1 Łódź.
Reklama
Segment usługowy centrum został wzmocniony poprzez otwarcie takich punktów jak biuro podróży TUI, salon urody Prestige Clinique czy wypożyczalnię samochodów Different 24. Kolejnym krokiem ku rozwojowi było relokowanie jednej z najdłużej działających marek w M1 Łódź, Z Pieca Rodem, na czterokrotnie większą powierzchnię.
Oprócz nowych współprac, obiekt odnowił także umowy z 17 najemcami, w tym z markami takimi jak Apart, YES, TATUUM, Greenpoint, JYSK, Media Markt, karczmą Raz na Wozie czy pralnią EBS. Klienci mają również dostęp do kawiarni Ice&Coffe oraz salonu optycznego Vision Express, które nadal pozostają częścią oferty centrum.
Jak podkreśla Paulina Lemieszek-Ostanek, Leasing Manager w EPP, M1 Łódź stawia na kompleksowe i komfortowe zakupy, łącząc je z interesującymi wydarzeniami specjalnymi, takimi jak bazarki, targi i giełdy. Wszystkie te działania mają na celu dalsze wzbogacanie propozycji dla klientów, którzy mogą się spodziewać jeszcze więcej zmian w 2025 roku.