Prace rozpoczną się od strony budynku dworca i w pierwszej kolejności obejmą peron nr 2. Wykonawca na starcie zabezpieczy sieć trakcyjną oraz zdemontuje około pięćdziesiąt metrów dwóch przebiegających w tym miejscu torów, a także fragment samego peronu. Zleceniodawcą kontraktu jest spółka PKP PLK, która deklaruje, że przez cały czas trwania inwestycji zapewniony będzie przejazd pociągów przez stację.
W ramach zamówienia powstanie nowe 150-metrowe przejście podziemne, które usprawni ruch podróżnych na stacji oraz ułatwi przesiadki między koleją a komunikacją miejską. Drugi tunel powstanie równolegle i bardziej na zachód od obecnie funkcjonującego.
Reklama
Wykup E-dostęp już teraz i bądź na bieżąco Kup E-dostęp
Aktywujac E-dostęp, masz możliwość w określonym czasie bądź w określonej ilości, czytać materiały publikowane na naszym portalu [oprócz treści PREMIUM].